Hieronta

Äidin aika tarjoaa raskaus- ja vauvahierontaan, sekä kivun hoitoon erikoistuneen koulutetun hierojan palveluita. Käyntien yhteydessä saatavilla myös klassista hierontaa. Palvelut toteutetaan kotikäynteinä ja hintoihin lisätään matkakulut.

Raskaushieronta:

Raskaushieronta on koulutetun hierojan tekemä hoito, joka on räätälöity juuri odottavan äidin tarpeisiin. Keskitymme hieronnassa kokonaisvaltaiseen rentoutukseen, mutta käymme läpi myös erityisesti lantion alueen kireyksiä. Perusterve odottaja saa hieronnasta apua esimerkiksi unettomuuteen, lievään turvotukseen sekä liitoskipuihin. Huomioimme lempeästi myös vauvaa hieronnan aikana. Käytän raskausajan hieronnassa apuna erityisesti odottajalle suunniteltuja tyynyjä vartalon tukena, sekä orgaanista, turvallista öljyä.

Raskaushieronta 69e/ 90min

Vauvahieronta:

♥ uniongelmiin
♥ itkuisuuteen/ koliikkiin
♥ imetysongelmiin
♥ refluksiin
♥ vatsavaivoihin

Hieronta rauhoittaa ja rentouttaa vauvaa kokonaisvaltaisesti. Välittömiä vaikutuksia ovat muun muassa aineenvaihdunnan ja verenkierron vilkastuminen, lihasjännitysten rentoutuminen ja kivun lievittyminen. Hyvien hormonien, kuten rakkaushormoniksi nimetyn oksitosiinin pitoisuuden elimistössä kasvavat. Myös ruuansulatuksen toiminta tehostuu hieronnan vaikutuksesta.

Vauvahieronta on lempeä hoitomuoto, jolla voi myös hemmotella vauvaa. Hoidossa yhdistyy klassinen hieronta vyöhyketerapeuttisiin otteisiin. Vauvahieronnan ohjaus ja imetysohjaus kuuluvat tarvittaessa automaattisesti hoitoihin, halutessanne voin opastaa myös ergonomista kantamista hierontatuokion päätteeksi.

Vauvahieronta sopii myös taaperoikäsille. Silloin hieronnan tarkoituksena on usein nimenomaan rauhoittaa ja rentouttaa lasta.

Vauvahieronnassa hoitokertoja on normaalisti 3-5.

Ensimmäinen käynti 48e/ 60min
seuraavat käynnit 42e/ 45min